mandag den 4. juli 2011

Jeg elsker weekenden

Vi har haft en rigtig dejlig weekend herhjemme, bare os tre og vi har lavet lige det vi har haft lyst til. Jeg elsker den slags weekende hvor man ingen planer har, og kan gøre spontante ting. Vi har i denne weekend, leget i haven, når vejret var med os, (jeg hader regn, vireklig meget). Jeg fik plantet mine krukker (det var vist på tide) så nu står de og ser så smukke ud på vores terrasse. Når Clara har sovet, har manden min og jeg, studeret alle vores boligblade, vi er på jagt efter ideer. Vi har købt et lille hus i Fjerritslev, alt skal væltes og rives ned, så vi starter helt fra bunden, vi glæder os så meget. Clara får et stort værelse, vi får et stort soveværelse, et lækkert køkkenalrum, viktuialrum, alt det vi drømmer om, jeg er sikker på det bliver så godt.Her får i lige lidt billeder fra weekenden.










1 kommentar:

  1. TILLYKKE!!! Har slet ikke opfattet at I har fundet et hus. WUAW!! Sig endelig til, hvis der er noget jeg/vi kan hjælpe med. Flytning, passe CS, male, slæbe sten eller what ever!! :)

    SvarSlet