søndag den 24. juli 2011

To ugers ferie


Har de sidste to uger, hygget mig med min lille familie, været til en fed konert, haft gode stunder sammen med venner og veninder. Alt dette kommer der indlæg om når de sidster ferie timer er ude af kroppen.

Vi har ikke haft høj sol og varme temperature i ferien, og jeg er super glad for jeg har haft mine elskede hunter støvler. De har været gode når nu det står ned i stænger og barnet ikke vil sove, typisk det kun er når det regner. Jeg krydser fingre for, vi snart får noget sol og varme i vores yndige land. 
 
En af de våde rengvejrsdag, sad jeg ved computeren og nørdede lidt, fandt jeg  den her hjemmeside, hvor de køre kampagner, og lige nu er der hunter gummistøvler fra 449 kr. det er jo et passende tilbud ti os der ikke skal på ferie og bare være hjemme i våde danmark.

1 kommentar:

  1. Jeg har givet dig en BlogAward - se mere om det på min blog! :) Kram herfra

    SvarSlet