mandag den 27. juni 2011

Flytterod

Jeg skrev i et tidligere indlæg om 2 x flytning. Vores lille pige har smidt os ud af soveværelset, og det gjorde ondt, rigtig ondt. Vi flyttede vores senge ud af værelset, så bettefisen kunne få sit eget værelse, og sov HELT ALENE. Det var en ret spontan beslutning kæresten og jeg tog, sidste søndag blev vi enige om at det var tiden, og samme aften sov hun alene. Men hvor var det hårdt for mig den første nat. Jeg var inde ved hende flere gang i løbet af natten, bare lige for at kigge på hende. Hun sov så sødt, og bemærkede slet ikke at mor og far ikke var inde hos hende. Hvor er hun bare skøn min datter og så selvstændig, jeg er en meget lykkelig mor, og hvor har hun bare klaret alt så godt, er sikker på hun nok skal klare sig når hun om en måndes tid starter i vuggestue.
Jeg har ikke været ude og købe møbler til hende endnu, hun er ikke så meget på væreslet da det ligger på 1 salen, og der er vi kun når vi sover, så det der er på værelset er ting vi har fundet frem fra gemmeren.





Den fine flagranke har CS fået af denne skønne pige

Jeg er slev tilfreds med resultatet, og indtil videre kan det godt fungere. Når vi tager hende med derop, kravler hun rundt og griner, så mon ikke hun også er glad for det.
Der mangler farver masser af farver, men jeg har ikke tænkt mig at gøre mere lige nu. Vi er ved at købe nyt hus (meget mere om det på et andet tidspunkt), og der får CS en rigtig stort værelse, og jeg har allerede en masse gode ider, men indtil videre må de flyve rundt i mit hoved.
 

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare blevet lækkert Pernille - sikke fedt et værelse CS har fået!! Det var da nogle smukke ting i lige havde liggende i gemmerne, vildt nok! Jeg er super vild med de pastelfarvede ølkasser - sikke sager hun har fået! Og kan godt forstå hun kravler rundt, griner og nyder det i fulde drag, da det jo bare ser for hyggeligt ud. Sejt hun bare klarede natten som en stor pige, CS er for god. <3 Og hvor er du bare sød - er glad for flagranken kan bruges!

    SvarSlet