mandag den 6. juni 2011

For ca. 1 år siden

For ca. 1 år siden så jeg sådan ud. Hvor var det en meget dejlig og lidt hård tid, og til tider savner jeg det helt sikkert. Meeen puha hvor var det en lang og varm sommer. En sommer der stod på eksamner, en 3,5 års lang uddannelse afsluttet, vand i hele kroppen, en lille færdig uddannet fest og 3 fantastiske brylluper. Ja tiden fløj bare afsted, og jeg tænker ofte på, om jeg overhovedet nåede at nyde min graviditet!! Og selvfølgelig gjorde jeg det, tiden som gravid ligger godt gemt i mit indre, for lige nu er der bare så meget andet der fylder, men i et stille øjeblik tænker jeg tilbage på den dejlige tid, sparket i maven, den store runde mave.    

1 kommentar:

  1. Velkommen til Fru Larsen - det ser fint ud her på din nye blog. Glæder mig til at læse endnu flere indlæg i fremtiden! :)
    Jeg linker til dig på bloggen i min side Linklove, så nu kan folk finde dig inde hos mig.
    Kram herfra :-*
    www.diary.dk

    SvarSlet