søndag den 5. juni 2011

Hvordan begynder man lige???

Ja man springer vel lige ud i det, så jeg tænkte at mit første indlæg skulle handle lidt om hvorfor jeg gerne vil blogge. Jeg har i løbet af min basel fulgt en del blogger, og blev mere og mere tændt på selv at skrive. Ja og det næste var så, hvad pokker skal jeg så lige skrive om??? Men der er jo ingen regler, og kun mig til at bestemme, så hvorfor ikke bare skrive om det der nu falder mig ind, og hvad jeg nu har lyst til.. Alle de små ting i hverdagen der gør mig glad, hvad jeg nu går og hygger mig med, når jeg nu går hjemme med lille Clara.. Men nu skal jeg lige sætte mig ordentlig ind i det her blogger, og så håber jeg at det lige er noget for mig, og at der forhåbentlig er et par stykker der syntes jeg er lidt spændende..
Rigtig god søndag derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar